niedziela, 2 grudnia 2018

Karteczki na Boże Narodzenie

Jakiś tydzień temu zabrałam się za karteczki Bożonarodzeniowe. 

Na początek spróbowała zrobić karteczkę z przesypującymi się gwiazdeczkami. I chyba się udało - ja jestem z niej zadowolona.


A tutaj tylko doklejone koraliki - bo mi się troszkę złote kropeczki rozmazały i trzeba było ratować kartkę.


Do kolejnych dwóch kartek wykorzystałam papier powstały po przyklejeniu serwetki do kartki papieru za pomocą żelazka. Myślałam, że to trudniejsza metoda, ale wcale nie. A efekt jest niesamowity.




Ta sama serwetka, tylko inaczej obcięta i  karteczka inna.


Trzy razem na zakończenie.

Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki, szczególnie ta z przesypującymi się gwiazdkami, super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milko! Przeurocze karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Milenko shaker box z bombką jest świetny . Dwie pozostałe kartki również. Kiedyś robiłam papier z serwetek , ale jednak nie ma to jak gotowy papier scrapowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci te kartki wyszły :-)

    Co do czytania lektur szkolnych, to mam zamiar przeczytać wszystkie te, które mają zadane dzieci mojej siostry.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki poczyniłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń