piątek, 8 sierpnia 2014

Niebieski Miś :)

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić Misia z origami modułowego.


Moduły na niego były gotowe już jakiś czas temu. Powstałby pewnie szybciej gdyby nie letnie lenistwo, bo jak jest słonko to aż się w domku nie chce siedzieć :) Robiąc mojego Misia wzorowałam się na tym znalezionym misiu.

Teraz jeszcze trochę zdjęć, jak Miś wygląda z profilu i od tyłu.






Z tyłu główki widać trochę kleju, ale niestety nałożyłam go troszkę za dużo i mi wyciekł. A że szybko zastyga, to nie dało rady go już usunąć. Chyba że go wyciąć? Ale nie wiem czy to będzie ładnie wyglądało. Na razie zostaje tak jak jest, bo i tak cieszy oko :)

Miłego weekendu :)


46 komentarzy:

  1. Milenko szczęka mi opadła, miś jest świetny .rzadko się zdaża taka pasja jak Twoja do zwijania papierków. Ale jestes już w tym temacie perfekcjonistką. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa, bo ja sama za profesjonalistkę jak na razie się nie uważam :)

      Usuń
  2. Milutki :) ja zakończyłam przygodę na kilku łabędziach, 2 wazonach i choince... Miałam w planach jeszcze pawia ale odkryłam quilling. Miś jest odlotowy ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja miałam odwrotnie. Najpierw bawiłam się quillingiem, a potem odkryłam origami i się w nim zakochałam :)

      Usuń
  3. Klej nie rzuca sie w oczy a przynajmniej na zdjeciu wiec lepiej juz nie ruszac by Misia nie uszkodzic bo szkoda by go bylo , bo praca jest fenomenalna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, po prostu fantastyczny:)
    a tego kleju wogóle nie widać, więc się nie przejmuj:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. no właśnie, gdzie Ty widzisz klej? ja nic nie zauważyłam;)
    a sam miś jest słodziutki, coś cudownego! nawet nie sadziłam, że można z papieru zrobić takiego wspaniałego misia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miś jest genialny! Jak go zobaczyłam to od razu się uśmiechnęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże - CUDO! :D Ja sama zajmuję się innym rękodziełem, ale naprawdę podziwiam osoby, które potrafią zrobić coś takiego. Słodycz nas słodycze!

    www.szydelkowe-cosie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się na jego widok uśmiechnęłam! Podziwiam twoje umiejętności.:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny miś :) Podziwiam Cię,masz tyle cierpliwości w składaniu tych malutkich karteczek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny misiek! No i ten kolor, miodzio :) Klejem się nie przejmuj, słabo go widać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest śliczny i słodziutki, nie ma to jak niebieski misiaczek :)
    Klejem się nie przejmuj, mało go widać, a możesz mu zawiązać kokardkę na szyi, misiaczki często tak mają, będzie jeszcze słodszy, a wstążeczka zasłoni klej :) Pozdrawiam i podziwiam cierpliwosć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł z tą kokardką. Jak miś będzie gdzieś wybywał to wtedy mu ją zawiąże :)

      Usuń
  12. Śliczny jest, mnie też w upały dopada lenistwo, a tu trzeba mieć tyle cierpliwości , to przecież bardzo precyzyjna praca, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Misiaczek rewelka :) A kleju prawie nie widać, i nie usuwać bo można słodkiego misia zepsuć. Może też takowego zrobię. Jak przyjdzie wena.... Jeszcze raz śliczny misio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny misiek,a ja tam kleju nigdzie nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  15. ależ ty się musisz napracowac przy tych papierkach-slicznie ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  16. Miś jest tak fajny, że żaden klej w ogóle nie rzuca się w oczy :) Super Ci idzie to składanie papierków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Milu, misiaczek cuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuudo! Podziwiam Cię! Kto miałby tyle pomysłów i cierpliwośći?! Coś wspaniałego! Gratuluję i pozdrawiam bardzo gorącxo;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Milenko misiaczek w tych kolorkach wygląda bosko!!! Wygląda fantastycznie i napatrzeć się nie mogę:)))
    Jesteś mistrzynią w tym origami - tworzysz śliczności:) Podziwiam Twoje prace i cierpliwość, której mi brakuje w składaniu modułów i łączeniu ich.
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny ten misiu :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miś robi wrażenie:) Nie mogę się na niego napatrzeć,:)Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miś jest prześliczny mogła bym prosić o instrukcje na email zaklina1258@wp.pl?

    OdpowiedzUsuń
  22. miś jest eksta, gdybyś miała instrukcję oraz podzieliła byś się to proszę na mail zaczarowanaella@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny mis :) moglabym prosic instrukcje moj e-mail mariola173a@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. witam:) moglabym prosic o instrukcje? :)

    OdpowiedzUsuń