sobota, 3 sierpnia 2019

Karteczki od Danfi

Ponad 5 lat temu brałam udział w rozdawajce u Danfi i wówczas dostałam od niej gotowe elementy na wykonanie dwóch kartek według jej wzoru. Nie wiem jak to się stało, że ja tych kartek nie zrobiłam od razu. Nie było to trudne bo wystarczyły przykleić odpowiednio elementy do siebie i wykonać różyczki z przygotowanych elementów.

I ostatnio sprzątając w szafie z przydasiami i papierami natknęłam się na te karteczki. Kolejnym zdziwieniem było to, że przeleżały one w szafie już pięć lat. I powiedziałam sobie, że już ani chwili więcej tam nie poleżą. Miałam wolne popołudnie w sobotę i zabrałam się do roboty. I tak powstały dwie karteczki na wzór karteczek Danfi.

Pierwsza z nich z czerwonymi różyczkami. Pierwowzór Danfi:


I moja:



Oprócz tego, że moje róże wyszły troszkę na zmaltretowane i zrobiłam złote kropelki to karteczki wyglądają prawie tak samo.

I druga - fioletowa z motylami - Danfi:


I moja:


I u mnie jest tylko inny napis i zawijaski przyklejone pod innym kątem.

Bardzo dziękuję Danfi za tak wspaniałe elementy na wykonanie kartek, bo nie mam dostępu do wycinanych elementów za pomocą maszynki i pierwszy raz robiłam takie karteczki. I to wcale nie jest trudne, a wręcz przyjemne :) 



Obie karteczki chciałabym zgłosić na wyzwanie u Hubki, u której w lipcu królują roślinki :)


Miłego dnia :)

17 komentarzy:

  1. Piękności! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj to nie jest trudne;) zawsze osobę która ma maszynkę można poprosić o wycięcie, można też wymieniać się ktoś coś robi I w zamian,na grupach na Facebook pełno grup I można też zestawy kupować np na slub...listki itd Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Milu, super kartki, dobrze, że w końcu powstały:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiesz że ja tez czasem znajduję takie zapomniane rzeczy :-)
    Bardzo fajnie wyszły te kartki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. karteczki od Danusi zawsze mi sprawiaja radość,piękna życzenia zawsze mnie weselą,podobaja mi sie też twoje kartki

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodaję karteczki- wymogi spełnione, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie odwzorowałaś kartki Danusi - powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hehe po prostu czas goni tak szybko :);):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze są te karteczki, dobrze czasem coś zachomikować :)
    Miłego weekendu Milenko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te karteczki:-) Czasem coś musi poleżeć, żeby nabrało wartości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne, bardzo eleganckie. Ja też za pewne znalazłabym które leżą w szafie od lat.

    OdpowiedzUsuń
  12. Milko, ale pięknie wyszły Ci te karteczki :-) Cieszę się, że udało Ci się tak wspaniale wykorzystać te przydasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    At least 160 thousand men and women are hacking their diet with a simple and secret "liquids hack" to lose 2 lbs each night as they sleep.

    It's proven and it works with everybody.

    Just follow these easy step:

    1) Get a glass and fill it half glass

    2) Proceed to do this strange hack

    and you'll become 2 lbs skinnier as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń