poniedziałek, 31 grudnia 2018

Pudełka, pudełeczka

I tak na zakończenie roku chciałam Wam pokazać pudełeczka z origami w wydaniu świątecznym. One również poszły na kiermasz świąteczny :)



Lubię je robić ze względu na ich prostotę w wykonaniu (oczywiście na początku, jak się uczyłam ich robić tak prosto nie było, ale po latach ćwiczeń jest idealnie :) ). A ozdobione kokardkami (też origami) wyglądają cudnie :)

















Do dwóch ostatnich pudełeczek wykorzystałam grafiki do pobrania z bloga 321startdiy.

Życzę wszystkim odwiedzającym wymarzonego i szczęśliwego Nowego Roku 2019 :)

5 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczka :)
    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale one śliczne :-) Pięknie potrafisz zaczarować papier :-) Dobrego 2019 :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milko!Przeurocze Pudełeczka, Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mielnko pudełeczka sa genialne, świetnie na zapakowanie prezentu . Mam takie dwa podobne od Ciebie tylko z kwiatkiem na wieczku . Mają się całkiem dobrze i nadal cieszą moje oko. W origami nie masz sobie równych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń