piątek, 28 grudnia 2018

Choinki z dzwoneczkami

Jeszcze troszkę będę Was zamęczać pracami, które robiłam na kiermasz świąteczny w szkole.

Dzisiaj karteczki z dzwoneczkami. 

Kupiłyśmy sporo takich dzwoneczków i nie miałyśmy jakiegoś specjalnego pomysłu na ich wykorzystanie. Ale szukając inspiracji znalazłam karteczki wykonane haftem matematycznym z wszytymi koralikami. A ja zamieniłam je na dzwoneczki, które przyjemnie dzwoniły jak się potrząsnęło karteczką.






I  te karteczki chciałabym zgłosić na zabawę u Ani "Kartki przez cały rok". W grudniu można było wybrać dowolny temat z poprzednich miesięcy. I ja moimi karteczkami chyba odpowiednio się wklejam w miesiąc styczeń - Bingo "choinka-zielony-nitka/sznurek".


I jeszcze na koniec zdjęcie zbiorcze wszystkich karteczek z dzwoneczkami.


Miłego dnia :)

11 komentarzy:

  1. o jak super !! Ciesze się ,ze choineczki trafiły do mojej zabawy . Są świetne , choinka najprostsza z możliwych a te dzwoneczki dodały im uroku.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł i wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Milko! Śliczne karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i pomysłowe choineczki :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne choinki. Pomysł z dzwoneczkami extra :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł z tymi dzwoneczkami- niby prosta kartka a zachwyca oryginalnością:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Milu, śliczne kartki i świetny pomysł na wykorzystanie dzwoneczków.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł Milenko, karteczki są śliczne a w dodatku z efektem dźwiękowym.
    Cieplutko pozdrawiam i życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki!!
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki,matematyka nie jest taka zła -:)
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!

    OdpowiedzUsuń