środa, 3 grudnia 2014

Kolejne kusudamy

Kusudamy te zrobiłam już kawałek temu, ale ze względu na pogodę i brak czasu dopiero teraz udało mi się zrobić ich zdjęcia. Może nie są rewelacyjne, ale innych już mi się nie uda uzyskać. 

Takie same kusudamy robiłam niedawno, o tutaj. Jednak te zamiast tych prostych "wachlarzyków" mają kręciołki.I tym razem powstały dwie wersje kolorystyczne: dwie pierwsze kule są pomarańczowo-żółte, natomiast trzecia jest złożona z trzech kolorków: niebieskiego, zielonego i różowego.





I mi się jednak to ostatnie połączenie najbardziej podoba, bo jednak te kolorki się od siebie jakoś odróżniają. Natomiast żółty z pomarańczowym, nie tworzą już tak widocznego kontrastu. I to idzie do zapamiętania na przyszłość :)

Święta zbliżają się już wielkimi krokami, przez co pracy i obowiązków przybywa, ale mam wielką nadzieję, że uda mi się jeszcze w tym roku zrobić pewną rzecz, do której zabieram się już od zeszłych świąt :) Tak więc trzymajcie kciuki :)

Miłego tygodnia :)

14 komentarzy:

  1. Bardzo ślicznie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście trzymam kciuki. Masz rację trzykolorowe są ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milenko ta kolorowa jest odlotowa , wygląda cudownie !!! Dalej nieustannie podziwiam za cierpliwośc w składaniu papierków !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super śliczne zawiłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają te kręciołki! Obie wersje mi się podobają. Śliczna byłaby też taka całkiem biała kula na choinkę. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, też mi się bardzo podoba ta kolorowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, nietypowo z tymi kręciołkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółto-pomarańczowa jak słońce, w tej drugiej - świetne kontrasty. Podziwiam Twój talent :-)

    OdpowiedzUsuń