sobota, 30 kwietnia 2016

Karteczki cały rok u Ani - kwiecień

I znowu na ostatnią chwilę robiłam karteczki do Ani.
Już prawie miałam odpuścić ten miesiąc, bo jakoś tak mało czasu na wszystko było. Ponadto nie sądziłam, że zdążę zrobić trzy karteczki w jeden wieczór, bo cały dzień zszedł na co inne :) Ale się zawzięłam i powiedziałam - Spróbuję się wyrobić! I powiem Wam, że się udało. I chyba jeszcze nigdy tak szybko nie robiłam karteczek :) Dzięki Ani będę nabierać wprawy :)

Banerek na ten miesiąc


Na pierwszy rzut idzie zima

A teraz karteczka okolicznościowa - żółto-zielona.


Takiego połączenia kolorów to bym nigdy nie spróbowała, bałabym się, że te kolorki strasznie będą się gryźć na kartce. Ale ostatecznie taka karteczka wygląda bombowo. Zdjęcie niestety nie oddaje jej uroku...

I na koniec karteczka komunijna - kielich z hostią


No i na koniec banerek ze wszystkimi karteczkami

Zmykam nimi nakarmić żabkę i obiecuję solennie że już nigdy nie będę robić karteczek na ostatnia chwile :)

Pozdrawiam serdecznie

16 komentarzy:

  1. Milenko strasznie się ciesze że się wyrobiłaś do 24 i że mogę znowu podziwiać Twoje precyzyjne i śliczne karteczki. I jak różnorodność technik tym razem. Wszystkie są śliczne ale zdecydowaną faworytką jest zima. Przepiękna jest ta pergaminowa bombka z widoczkiem w środku. Mam nadzieję że w maju zobaczę znowu Twoje karteczki i nieco wcześniej niż za pięc dwunasta :-)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne:-) szczególnie mi się spodobała ta zimow a:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne karteczki zimowa najbardziej mi sie podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pergaminkowa jest rewelacyjna :-))) Pozostałe też wspaniale się prezentują :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie karteczki są śliczne! Pergaminowa to hit, matematyczna zachwyca delikatnością nitek a quillingowa jest niesamowita i doskonale współgrają ze sobą te radosne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne karteczki! Nie wyglądają na robione w pośpiechu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie kartki zadziwiają swoja urodą ,ale mnie ujęła ta zimowa - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Milenko! karteczki są przepiękne, mnie również najlepiej podoba się ta świąteczna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne karteczki!
    zima zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, wszystkie są ładne, ale ta pierwsza zimowa to dopiero śliczności... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta zimowa karteczka urzekła mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zimowa karteczka jest na piątkę , nie nawet na dziesiątkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie są piękne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń