piątek, 29 kwietnia 2016

Buraczkowy kwiecień

Co niektórzy z Was wiedzą, że Danusia na ten miesiąc wymyśliła nam kolor buraczkowy.


Od początku kwietnia wiedziałam, co chcę zrobić, ale jakoś ten miesiąc nie sprzyjał mi z czasem wolnym i ostatecznie decyzja padła na zrobienie prostego miska z origami.


Wybrałam połączenie buraczkowego z różowym, bo te kolorki świetnie ze sobą współgrają.

Kolor ten lubię, lecz chyba nic takiego nie posiadam w domu. Za buraczkami również przepadam, szczególnie takimi tartymi na ciepło :)

Lecę podarować miśka naszej żabce :)


Miłego weekendu.

25 komentarzy:

  1. Prześliczny misiaczek:)
    Pozdrawiam i też miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie Milenko ! Jestes najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny misiaczek, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi mrówki przed oczami latają,myśl o ilości modułów , które trzeba złożyć na takiego miśka, podziwiam i pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam takie prace, bo nie mam cierpliwości do składania tych modułów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za kartką z okazji Dnia Folkloru :) Piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cu miś:)do! Chylę czoła przed umiejętnościami, zaskakujące robisz rzeczy. Prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem sobie mały miś, buraczkowy miś. Uroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Milenko! prześliczny Misiaczek - Pozdrawiam i miłego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  10. Uroczy słodziak wyszedł , w sam raz do postawienia na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz prosty misiek. Piękny to on jest, ale czy prosty-tego nie powiem. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejna genialna praca. Uroczy ten misiaczek. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, zatkało mnie. Przeuroczy misiaczek ale składania tych karteczek, to Ci nie zazdroszczę, podziwiam za precyzję ich połączenia w tego słodziaczka.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Milenko Twoje prace z origami jak zawsze są doskonałe.Misiaczek wyszedł ślicznie ,jest przesympatyczny .
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, jaki słodziak! Uroczy pyszczek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Prosty misiek z origami hahahhah dla mistrzyni to bardzo proste ;)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bordowy misio jest fantastyczny. I jak dla mnie to wcale nie jest prosty miś. Słodziutki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam te twoje CUDNE mistrzowskie wykonanie orgiami- misiak piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Buzia sama się uśmiecha :) cudny misiaczek ♥

    OdpowiedzUsuń