niedziela, 17 kwietnia 2016

Karteczki na Chrzest Święty

Witam Was serdecznie :) Dzisiaj był piękny i słoneczny dzień, że aż wielka szkoda, że tak szybko się skończył... I jutro trzeba wracać do pracy.
Dzisiaj byłam na Chrzcinach synka brata ciotecznego. A że tak z pustymi rękami nie wypada pójść to na szybko powstała karteczka, a raczej dwie karteczki, bo nie wiedziałam, która z nich jest ładniejsza :) Ostatecznie do małego Wiktorka powędrowała ta druga karteczka.

A oto one:



Pierwszą karteczkę wykonałam na podstawie wzorku znalezionego tu, natomiast do zrobienia drugiej przerobiłam grafikę znalezioną w sieci.

Ostatnio mam mało czasu, więc w blogosferze jest mnie mało. Oczywiście podziwiam co tworzycie jednak już bark czasu na to żeby się na chwilkę zatrzymać i pozostawić jakieś miłe słowo po sobie. Ale pocieszam się, że jak już będzie maj, jak już nie będę miała maturzystów to trochę odetchnę, bo teraz to jest istny młyn. I obiecuję, że wtedy już mnie będzie więcej :)

Miłego tygodnia :)

13 komentarzy:

  1. Obie karteczki sa przepiękne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście obie kartki są świetne i ciężko byłoby wybrać którą wziąć :)
    A co do braku czasu, to kochana wszystko rozumiemy, każdy z nas to zna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie są piękne, a z tym brakiem czasu, to u mnie tak samo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy wzór chyba stworzyła danfi, albo ktoś z Maranciaków, tak mi się wydaje. Obie kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie karteczki są śliczne! Życzę dużo czasu na przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Milenko obie kartki są śliczne ,szczególnie pierwsza mnie ujęła.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za kartkę ze zwierzątkiem. mimo że to duplikat bardzo mi się podoba. Pozdrawiam. Karteczki na chrzest bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne !!! Delikatne i takie subtelne... podziwiam i gratuluje zdolnych łapek !! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń