wtorek, 8 grudnia 2015

Mikołaj - wersja druga

Z tym postem miałam się wyrobić na 6 grudnia, ale niestety mi się nie udało. Było wtedy święto Świętego Mikołaja i miałam taką myśl, żeby wtedy pokazać Wam jego nowe wcielenie. Wtedy się nie udało, więc robię to teraz.

Jak większość z was się domyśla, mikołaj jest zrobiony z origami modułowego. To nic nowego, bo ostatnio jakoś trudno mi się oderwać od tej techniki, bo składanie karteczek najbardziej uspakaja moje skołatane nerwy po pracy w szkole i chroni przed załamaniem nad wiedzą co niektórych uczniów.

Dobra, ale już nie nudzę o szkole, bo ile można o tym słuchać (ostatnio to gorący temat), i pokazuje moją drugą wersję Mikołaja :)


Ten mikołaj jest troszkę inny od tego, którego prezentowałam jakiś czas temu - jest bardziej realistyczny (tak mi się przynajmniej wydaje), bardziej pulchny, ma paseczek podkreślający wcięcie (lub jego brak :) ) w talii no i oczywiście czapeczkę z pomponem :)



Robiąc tego Mikołajka zainspirowałam się mikołajem znalezionym na fotoblogu Mysi1933. Co prawda nadałam mu trochę inny kształt tułowia i od siebie zrobiłam inną czapeczkę, bo taka ze zwisającym okonkiem bardziej mi pasuje do Mikołąja.

To tyle na dzisiaj. Niedługo pokażę co znowu zmajstrowałam, tym razem do zawieszenia na choineczke:)

Pozdrawiam cieplutko :)

24 komentarze:

  1. Super mikołaj :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajniutki jest. Rany, alez Ty masz talencik w swoich łapkach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes genialna z tymi papierkami . Podobnie do jak natalia z quillingu potrfaisz chyba wszystko zrobic w technice origami . I tak sobie myśle , że to składanie papierków chyba faktycznie musi uspokajac.
    A Mikołaj jest świetny i ta zwisająca czapka genialna . Ciekawa jestem czy to wszystko trzyma sie bez kleju czy tez niektóre elementy trzeba jednak podklejać
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj świetny!
    ciągle zaskakujesz pomysłami i precyzyjnym wykonaniem:)
    pozdrawiam cieplutko:)
    ps na temat szkoły nie będę się wypowiadać, bo to temat który ma dwa końce niestety:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś niesamowita!!! Mistrzostwo świata:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo mi sie podoba taka wersja, genialne wykonanie, gratulacje :0

    OdpowiedzUsuń
  7. Milenko, ja na prawdę Cię podziwiam za to składanie karteczek, ale jak to bywa to co dla jednych jest niewyobrażalne - drugich uspokaja :)
    Gwiazdor wyszedł Ci fantastycznie, ta zwisająca czapka jest super. Masz kochana zdolności i nikt Cię nie przebije w tej technice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny! Podziwiam nieustannie te Twoje modułowe prace. Są mega staranne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoją wytrwałość w tej technice :) Mikołaj jest świetnym dowodem jak dobrze sobie radzisz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie ! Ty to masz talent ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Łał,cudny Mikołaj :)
    A ile pracy wymagał,podziwiam za pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sposób np. na zabawę z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest i pewnie fajne prezenty Ci przyniesie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale tutaj była składania.... ale opłacało się bo Mikołaj jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł z tą zwisającą czapką. Tworzysz prawdziwe cudeńka... Zostaję tu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam czy mogła bym prosić o schemat zrobienia tego Mikołaja 😊 chciała bym zrobic córce na konkurs. Jest cudny potrzebowała bym informacji ile modołow i jak zrobic też zaczęłam robić i nawet świetnie mi to wychodzi z góry dziękuję. Wrazie czego podaje emajl. Kasia23tygrys@gmail.

    OdpowiedzUsuń