sobota, 7 czerwca 2014

Żabka origami

Dzisiaj chcę Wam pokazać Panią Żabcię. Miała być towarzyszka Pana Żaby, którego robiłam już jakiś czas temu i prezentowałam tutaj.








Wykonując żabcię posługiwałam się poniższą instrukcją znalezioną w Internecie (niestety nie wiem na jakiej stronie, bo plik mam na komputerze już dawno).


Do jej wykonania potrzebujemy:
  • 410 modułów zielonych
  • 140 modułów czerwonych
  • 4 kawałki zielonego papieru na wykonanie rączek i nóżek
  • biały papier na zrobienie oczek, kropek na sukience i "rumieńców" żabki
  • czarny papier do wykonania oczek
Życzę miłej zabawy :)

12 komentarzy:

  1. Telewizyjna żaba Monika jak żywa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście :) Chociaż nawet się na niej nie wzorowałam :)

      Usuń
  2. Niesamowiete co ty z papieru stworzyc potrafisz

    OdpowiedzUsuń
  3. O matki i córko Kiedy Ty masz czas na zwijanie tych papierków ???? A ta instrukcja jak dla mnie spoko mogła być biała kartka tyle samo bym z niej wyczytała !!!! Dlatego nie musze chyba pisac , że podziwiam Twoja twórczość, jestes niesamowita Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czasu na zwijanie papierków zawsze znajdę :) Chociaż i tak najlepiej idzie mi składanie podczas wykładów :) Cieszę się, że się praca podoba :)

      Usuń
  4. Milu, żabka cudowna! Jesteś niesamowicie zdolną osóbką. Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie mogę, jaka ona słodka, a te kiteczki ma fantastyczne.
    No to teraz Pan żaba będzie miał super towarzystwo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pana Żaby chwilowo nie ma, bo znalazł już właścicielkę, ale niedługo zrobię nowego, żeby Żabcia nie była sama.

      Usuń
  6. Podziwiam - jest cudna, a jak będą wspaniale wygladać razem :))

    OdpowiedzUsuń
  7. żabcia urocza! a co gorsze moja 3,5 latka mówi mamo może taką mi zrobisz?... :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze się podoba :) I to nawet Córeczce :)

      Usuń