poniedziałek, 2 czerwca 2014

Łabędź origami #3

Dzisiaj kolejny łabądek z origami modułowego. Przy jego wykonaniu posiłkowałam się tutorialem z tej strony. Pracy przy nim troszkę jest. Ale następnym razem wybrałabym bardziej kontrastujący kolor, bo jednak ten różowy nie daje odpowiedniego efektu.







Na koniec chciałam się pochwalić karteczką, którą otrzymałam od Agnieszki Ostrowskiej z bloga Aga moja papierkowa pasja w ramach wymianki ,,12 miesięcy - 12 kartek'' organizowanej przez Lidkę z Misiowego Zakątka. Karteczka bardzo mi się podoba. W dodatku jest w moich ulubionych kolorach :)



5 komentarzy:

  1. Śliczny ten łabędź i wierz mi, że i w tym kolorze jak teraz prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak go zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do stronki z której korzystałam jest w pierwszej linijce posta. Wystarczy przeczytać.
      http://origami-modulowe.com/2011/06/11/origami-modulowe-%E2%80%93-labedz-2/#more-459

      Usuń