czwartek, 30 marca 2017

Pisanki dla biskupa :)

Danusia w Cyklicznych Kolorkach na ten miesiąc wymyśliła kolor biskupi :) 


Jakby nie powiedzieć kolor trudny, ale jakoś u mnie poszło prosto :)  W czasie porządków w szafce z papierami natrafiłam na nieotwartą ryzę papieru koloru "biskupiego" - zapomniałam że taki kupowałam. Długo nie myśląc, pocięłam go na odpowiednie kawałki, poskładałam trójkąciki i poskładałam w całość, wykorzystując jeszcze elementy koloru ecru. I powstały takie oto jajca:


Myślę, że Biskupowi by się spodobały takie. 

Zmykam nakarmić tymi jajcami Stefanka, a wam życzę miłego dnia :)


19 komentarzy:

  1. Jakie fajne pisanki , też o takich myślałam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, kolorowe pisanki :) I jak ładnie wyglądają w koszyczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jesteś Milenko niesamowita z tymi papierkami. Te jajca są przepiękne , pamiętam jeszcze twoje tęczowe z wyzwań siódemkowych :-)
    Ten kolor to chyba wszystkim dał popalić , mam nadzieję, że w kwietniu będzie coś prostszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Milenko! Piękne jajeczka - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie też był to bardzo trudny kolor;) Pisanki wyszły Ci bardzo fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe jaja! A tak już na poważnie bardzo pomysłowe i wyglądają świetnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie poskładałaś te papierki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe jajeczka :) Świetny kolor i połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są :-) Domyślam się, że w środku są puste, tak?

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne papierowe jajka - po raz pierwszy widzę coś takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają trochę jak pokryte smoczą łuską :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. O jej! Wspaniałe pisanki, ciekawie zrobione. Piekna wielkanocna ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne modułowe pisanki. Miło jest znajdować takie zapomniane, kupione wcześniej materiały :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No takich pisanych nie mogłam się doczekać.Dobrze Milenko,że choć na moją zabawę zawsze wpadniesz ze swwoim pomysłem,dlatego cieszę się jak głupia gdy widzę link do Ciebie .
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń