niedziela, 29 stycznia 2017

Zielono-niebeska kusudama

Dzisiaj dwie kusudamy, ale w identycznych kolorkach. Tzn. jedna jest bardziej niebiesko-zielona, a druga bardziej zielono-niebieska.
U kogoś na fb zauważyłam takie łączenie płatków pojedynczego kwiatka - trzy płatki niebieski i dwa zielone - i tak mi się spodobało, że musiałam też takie mieć! I udało się :)




A teraz ta bardziej zielona.





Całości dopełniają koraliki, które świetnie maskują dziurki-środki kwiatka i całości dodają pewnego uroku :)


Życzę miłej niedzieli :)
A ja zmykam odpoczywać na długo wyczekiwanych feriach :)

10 komentarzy:

  1. Milenko w sumie bardzo fajny zestaw kolorystyczny, choc mało spotykany. Osobiście lubię połączenie zieleni i niebieskiego . Odpoczywaj i nabieraj sił przed kolejnym semestrem i zaglądaj częściej na blogi . A może spróbujesz inne techniki , w origami osiągnęłaś już poziom mistrzowski :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milenko! Obie są Piękne, Kolorki nawet pasują do Siebie - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Och Milenko Ty to zawsze takie śliczne te kusudamy robisz,kolorki idealnie pasują do siebie .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z takim połączeniem kolorków ale również bardzo przypadł mi do gustu. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńka, a i kolorystyka świetna. Udanych ferii :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Milenko :) Te kwiaty są bardzo pracochłonne a co dopiero cała kula, wow! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urocze i piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń