niedziela, 20 listopada 2016

Krepinowa kula różana

Dawno nie robiłam różyczek z krepiny i jakoś tak niedawno znalazłam schowane dwie krepiny w odcieniach różu. I tak pomału wieczorami zaczęłam skręcać cukierkowe paski krepiny, z których później skręcałam różyczki. Na koniec nakleiłam je na styropianową bombkę klejem na gorąco i wyszło takie cudo:


Kule są dosyć spore. Średnica kuli z kwiatkami to ok. 30 cm. Dodatkowo na każdej z różyczek są przylepione srebrne cekinki - pomysł znajomej, żeby kule się pięknie świeciły. A mają się świecić (lub odbijać światło), bo mają być wykorzystane jako ozdoba na ślubie owej koleżanki :)
Zostało jeszcze pięć takich do zrobienia.


Dobrej niedzieli :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie kule, chociaż daaaawno nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo - nie da się ukryć :-). I pięknie się świeci!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kula wyszła obłędnie, nieźle się nazwijałaś tych " cukierków ". Powiedz mi proszę, jak Ci się udaje klejem na gorąco kleić styropian, mi się niestety topi deformując kształt styropianu.
    Pozdrawiam i życzę cierpliwości przy kolejnych kulach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwszy raz naklejam coś klejem na gorąco na styropian i jeszcze nigdy mi się nie topił ani nie deformował. Ja też kleju nie rozgrzewam na maksa, tylko jak już widzę, że zaczyna się "lać" to wtedy go wyłączam i kleję takim troszkę gęstszym bo szybciej łapie.

      Usuń
  4. Ale się nakręciłaś ... różyczek:) Kule świetne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Milenko! Bombka Jest Prześliczna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO! No to masz zajęcie Milenko :) Piękne kule różane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No przyznaję że efekt świetny , ale czeka Cię jeszcze sporo pracy . Ale co to dla Ciebie w końcu uwielbiasz przecież zwijać papierki :-)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  8. No teraz to jestem w szoku ! Dla mnie wyszło idealnie ! Piękny bukiet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę cudo. Moja siostra też taką dostała w dniu ślubu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjne! Będą wspaniałą i piękna ozdobą na ślubie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale się pani nakręciła


    Tych różyczek

    OdpowiedzUsuń