poniedziałek, 16 lutego 2015

Drugi...

Jako drugi dotarł do mnie prezencik od Ani. Całkowicie się go nie spodziewałam, ale bardzo z niego ucieszyłam. I gdy tylko go dostałam, chciałam go rozpakować, ale niestety czekała mnie mała niespodzianka....


No i musiałam czekać do wczoraj, żeby otworzyć paczuszkę :)

Ale jak ją już otworzyłam to zobaczyłam tylko jakąś folię i już myślałam, że poczta mi wszystko zabrała :)


Jednak dalej znalazłam pięknie zapakowaną paczuszkę,...


W której były piękne wiosenne świeczniki :) I jeszcze słonko za oknem zaświeciło i już się całkowicie wiosennie zrobiło :)



Karteczka z haftu krzyżykowego :)


Trochę karteczek do zwijania, co bym się chyba przez ferie nie nudziła :)


No i jeszcze całość prezenciku.


Aniu jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za życzenia i za piękny prezencik. Zrobiłaś mi nim mega niespodziankę:)

Dziękuję :)

Miłego dnia :)

16 komentarzy:

  1. ależ zazdraszczam ...niespodziewane prezenty są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ta nasza Anulka ,nie ma na nią mocnych .
    MIłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Milenko wszystkiego co najlepsze Ci życzę, przede wszystkim wiele radości ze wszystkiego co Cie otacza :)
    A prezenty bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prezenty są bardzo miłe ale te niespodziewane chyba najmilsze :) Bardzo ładny podarunek. Zauroczona jestem tymi świecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ta nasza Anulka, super niespodziankę Ci zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękna niespodzianka cudowny prezent, a świeczniki pierwsza klasa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale tak dostawać tyle prezentów

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Piękne prezenciki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę sie Milenko , że prezent przypadł Ci do gustu i że mogłam Ci zrobic niespodzianką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny prezent! swiecznik rzeczywiście wprowadzaja wiosenną atmosferę. I ta cudna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeczniki i kartka - moi faworyci. Prezent bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń