czwartek, 29 maja 2014

Wymianka kartkowa

Dzisiaj chciałam Wam pokazać moją kartkę, którą przygotowałam na wymiankę ,,12 miesięcy - 12 kartek,, organizowaną przez Czarną Damę z bloga Misiowy Zakątek. Tematem na maj były kwiaty. Temat niby prosty, ale chciałam przygotować coś wyjątkowego :) Padło na kwiatki z quillingu. I te które zrobiłam (z zawijaskami w środku) robiłam pierwszy raz i bardzo mi się one podobają :)

Karteczkę przygotowywałam dla samej Organizatorki wymianki :) Czyli dla Lidki (Czarnej Damy) :) Poniżej kilka zdjęć karteczki.




 

Chwilowo na blogu są trochę przestoje, ale to wina pisania pracy magisterskiej. Ale już jestem na finiszu, więc niedługo nadrobię zaległości w blogach i we wstawianiu własnych prac, bo zawsze od czasu do czasu coś się tam dłubie :)

P.S. Karteczka dla mnie też już dotarła, ale zdjęcie wstawię dopiero w weekend, bo nie mam jej teraz jak obfocić.

3 komentarze:

  1. Milenko karteczka jest przepiękna, ja jestem nią zachwycona i oczarowana. Te środki kwiatków wyszły Ci rewelacyjnie. Ja bym mogła tutaj tak godzinami chwalić tą karteczkę, bo jest tego warta. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że to ja CI przypadłam w udziale :) Pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za tak miłe słowa i bardzo się cieszę, że karteczka się podoba :) Pozdrawiam :)

      Usuń