poniedziałek, 3 marca 2014

Kusudama z kręciołkami

Hej. Dzisiaj chciałam Wam pokazać kusudamę, którą ostatnio zrobiłam. Pomysł na jej wykonanie zaczerpnęłam z książki Tomoko Fuse "Unit Origami Fantasy". Jak ją zobaczyłam na obrazku to nie mogłam się powstrzymać, żeby jej nie zrobić. Mimo, że samo składanie elementów nie przysporzyło większych problemów (czerwone elementy miały dużo zgięć i trudno było niektóre rozszyfrować z obrazka, ale jakoś poszło :) ) to najgorsze było składanie całej "kuleczki" w całość. Ponieważ nie używa się tutaj kleju, to każdy element był połączony z innym za pomocą "kieszonki", w którą wkładało się odpowiedni "dzyndzelek" - co czasami nie było proste.




2 komentarze:

  1. ale fajny wytwór, super !

    Zapraszam Cię na mojego bloga z rękodziełem: obrazy, poduszki, sianowije, biżuteria, poduszki i inne cudaki
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów i jak będzie 100 obserwatorów organizuje candy .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń