czwartek, 2 czerwca 2016

Nietypowe święta - Święto Rudzielców

Kolejny miesiąc z zabawą karteczkową u Lidzi już za nami. W maju królowały rudzielce, i to święto wymyśliłam ja :) 


Ale po ilości karteczek widziałam, że nikt nie miał z tym tematem problemów interpretacyjnych. A wręcz przeciwnie, każdy inaczej odniósł się do tego święta i powstało mnóstwo cudownych karteczek, które można podziwiać na blogu Lidki, o tutaj :)

Ja swoją karteczkę zrobiłam dla Świata według Basi





Natomiast ja dostałam karteczkę od Eluni B


Karteczka jest świetna!

Miłego dnia :)

7 komentarzy:

  1. Obie pełne uroku. I obie haftowane, a przecież każda inna. Super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super piękna karteczka stoi dumnie na mojej komodzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Milenko! Obie karteczki są piękne, delikatne i pełne uroku - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. ta Twoja minimalistyczne kartka jest genialna Świetny jest ten wzorek damy w kapeluszu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie karteczki są genialne i świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknego rudzielca wyhaftowałaś.

    OdpowiedzUsuń