niedziela, 7 lipca 2019

Karteczka urodzinowa

Zaczęły się upragnione przez wszystkich uczniów wakacje. No może ni tylko przez uczniów, ale i przez nauczycieli również :) I mnie to wolne skłoniło do zrobienia porządków w szafkach z papierkami i przydasiami i okazało się, że mam pełno wyszytych wzorów, ale nie oprawionych w "kartki". Ostatnia ponura pogda zmotywowała mnie do przycupnięcia przy tych zapomnianych karteluszkach i ich dokończenia.

Pierwsza z nich...


Prosty wzorek czerwonych kwiatuszków znalazłam kiedyś na Pintereście.


Mam wielką nadzieję, że uda mi się systematycznie powrócić do blogowania i robienia karteczek i origami, bo jednak sprawia mi to dużo radości i odstresowuje. Teraz będzie co do tego okazja, bo w wakacje będę miała dużo czasu na robótki :)

Miłego dnia :)

12 komentarzy:

  1. śLICZNA I PRACOCHŁONNA KARTECZKA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dużo takich wyhaftowanych i nieoprawionych wzorów, a ten na Twojej kartce jest bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wzorek i jak zawsze u Ciebie perfekcyjnie wyszyty i oprawiony . Ale wiadomo w origami musi być idealnie co do mm .
    Pozdrawiam i udanych wakacji życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatna i pięknie wykonana. Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wykorzystałaś Milenko ten uroczy haft, karteczka wygląda wspaniale.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka, istny majstersztyk! Pozdrawiam, będę zaglądać tutaj częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kartka, bardzo delikatna i elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Milenko, przede wszystkim bardzo Ci dziękuję za miły komentarz na moim blogu;)Ti bardzo motywuje... A twoja karteczka jest śliczniutka;) Wiadomo... Z Twoją dokładnością inaczej wyjść nie mogła;)Milenko, jeszcze raz bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i życzę Ci miłego weekendu;)

    OdpowiedzUsuń