czwartek, 25 lipca 2019

Lipcowe kropeczki u Ani

W zabawie u Ani w tym miesiącu królują kropeczki i kolorki, które widać na poniższym banerku.





Nie wiem dlaczego, ale przy robieniu karteczek z kropeczkami zrobiłam karteczki tylko i wyłącznie na Boże Narodzenie... Ale przynajmniej będę mieć zapas kartek na święta :)

Dwie pierwsze karteczki sa wykonane techniką iris folding. Pierwszy raz robiłam takie kartki i robiło się je przyjemnie i łatwo, więc na pewno jeszcze nie raz powstaną takie kartki :)

Pierwsza karteczka z choinka. Kolory: biały, zielony, czerwony, żółty/złoty, kropeczki na choince



Kolejna kartka ma kształt bombki. Kiedyś widziałam takie kartki i bardzo mi się podobały. Wydawało mi się, że robi się je łatwo, ale ciężko było mi znaleźć pomysł na jej wypełnienie. Kolory: biały, ecru, czerwony, zielony, kropeczki jako perełki naklejone na bombce.


I ostatnia karteczka też ma kształt bombki, ale już całkiem inne wypełnienie. Wykorzystałam tutaj papier scrapowy, który kupiłam wieki temu i nawet nie pamiętam skąd :)
Kolory: biały, ecru, zielony, czerwony, zielony. Kropeczki to koraliki naklejone na bombce.



Mam nadzieję, że Anusia je wszystkie zaliczy :)

I jeszcze zdjęcie zbiorcze:




Miłego dnia :)


12 komentarzy:

  1. Mielno świetnie się prezentują Twoje kropeczki, chyba najbardziej podoba mi się kartka z choinkę, ale i bombki są bardzo urokliwe. Już dawno nie robiłam kartek metodą iris folding a bardzo ja lubię.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. A miało być bez świątecznych kartek w zabawie z paletą ;-) Widzę, że Ania zmiękła ;-)
    Piękne karteczki :-) Najbardziej zachwyciły mnie te irysowe, to bardzo fajna technika :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne i ciekawe karteczki, Milu. Ta z choinką podoba mi się naj naj - świetne jest połączenie nakrapianego papieru z zielenią.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe karteczki, ta choineczka bardzo ciekawa. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki 🙂 ja na razie nie zrobilam nic ze świątecznych kartek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe karteczki :) podoba mi się szczególnie pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki na święta jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, a choinka najlepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealne na święta, a one coraz bliżej i bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki zrobiłaś. Fajne są te bombki ...

    OdpowiedzUsuń